Ogólna

Operator telefoniczny

W raz z rozwojem nowych technologii dużo firm, aby sprostać coraz większym wymaganiom i oczekiwaniom swoich klientów tworzy najnowocześniejsze oprogramowania. Każdy operator telefoniczny proponuje nowe rozwiązania, które ułatwiają codzienne życie. System CRM został oddany w ręce przedsiębiorców w 2019 roku. Jest to obecnie najbardziej innowacyjne oprogramowanie call center na rynku polskim. Dla programistów niezwykle istotne było to, aby oprogramowanie Spikon było niezwykle intuicyjne i proste w obsłudze. Twórcy chcieli, aby obsługiwani klienci mieli zagwarantowaną usługę na najwyższym poziomie. Co jest niezwykle istotne to fakt, że oferta może być dopasowana do indywidualnych wymagań i preferencji każdego klienta. Dzięki intuicyjnej, prostej obsłudze i rozbudowanym możliwościom system może spełniać rolę nie tylko call center CRM, ale również contact center CRM, telemarketing CRM jak również windykacja CRM.

Nieograniczone możliwości operatora GSM

Dzięki systemowi CRM każde przedsiębiorstwo może w wygodny sposób tworzyć bazy danych i informacje o swoich klientach. Nowoczesność, intuicyjność i innowacyjność to trzy filary, którymi kierowali się programiści podczas tworzenia systemu. Firma dba o to, aby każdy mógł skorzystać z możliwości systemu i przekonać się, czy spełnia ona wszystkie potrzeby swoich klientów. Dlatego wszyscy nowi użytkownicy Spikon mogą za darmo przez miesiąc przetestować możliwości Spikon CRM. Dzięki ważnym modyfikacjom Spikon stał się operatorem wiadomości SMS, dzięki czemu klienci mają możliwość przesyłania wiadomości tekstowych. Dodatkowo klienci zaoszczędzą środki finansowe, ponieważ nie będą zobowiązani do podpisania umowy z operatorem SMS. Firma ciągle doskonali możliwości i umiejętności swoich pracowników, aby tworzyli dla swoich klientów coraz lepsze i nowocześniejsze oprogramowania. Spikon przeszedł już 5 aktualizacji i nieustannie będzie się rozwijał i dostosowywał do wymagań każdego klienta. Autorski system CRM powstał po to, aby usprawnić pracę w obsłudze klienta, jak również infolinii. Niezwykle ważne jest budowanie pozytywnych relacji ze swoimi klientami. Dlatego, bardzo ważny jest stały,bezpieczny i bezproblemowy kontakt. Zadowolony klient poleci usługi innym, co dodatkowo wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku i reputacji każdej firmy. Dzięki nowoczesnym i sprawnym rozwiązaniom systemu, windykacja CRM nie stanowi wyzwania dla firm. System ten sprawdzi się w każdej działalności, bez względu na profil czy jej wielkość. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać wszystkie wątpliwości i pytania ze strony każdego przedsiębiorcy. Firma ceni sobie przede wszystkim satysfakcję i zadowolenie swoich klientów. Ich sukcesy są sukcesami systemu Spikon.