Pozycjonowanie jest dzisiaj jednym z najlepszych sposobów na promocję strony internetowej, a wyszukiwarka Google stała się miejscem promocji przedsiębiorstw z różnych branż. Od jakiegoś czasu mamy do czynienia również ze wzrostem popularności lokalnego SEO w Krakowie – pozwala ono dotrzeć do użytkowników, znajdujących się w konkretnej lokalizacji i tym samym skłonienia ich do skorzystania z oferty. Oto najważniejsze powody, dla których warto skorzystać z tego rozwiązania!

Powód 1 – Możliwość promowania się lokalnie

Lokalne SEO Kraków to szansa dla mniejszych przedsiębiorców, właścicieli restauracji, sklepów, hurtowni, salonów fryzjerskich oraz innych firm, oferujących drobne usługi. Dzięki temu masz możliwość wypromowania swojej strony internetowej w lokalnych wynikach wyszukiwania – Twoja witryna ukaże się wszystkim tym internautom, którzy poszukują produktów lub usług w konkretnej lokalizacji. Znajdą oni również Twój numer telefonu, a nawet lokalizację na mapie, co znacznie zwiększy szansę na to, że dotrą do Ciebie i skorzystają z Twojej oferty.

Powód 2 – Większa widoczność -> więcej klientów

Promując stronę internetową w wyszukiwarce Google, Twoim celem będzie wywindowanie witryny jak najwyższej w wynikach wyszukiwania – najlepiej do TOP 3. Zyskasz w ten sposób widoczność, która przełoży się na większy ruch na stronie, a co za tym idzie, na większe zainteresowanie ofertą. Pozycjonowanie lokalne pozwoli Ci szybko dotrzeć do większej liczby klientów i zyskać z tego tytułu liczne korzyści – nie tylko większą sprzedaż!

Powód 3 – Budowanie świadomości marki

Musisz mieć świadomość, że nie każdy potencjalny klient skorzysta z Twojej oferty po znalezieniu strony w Google. Możesz jednak mieć pewność, że większość z nich zapamięta nazwę albo lokalizację Twojej firmy, co będzie miało przełożenie na przyszłe wyniki Twojego przedsiębiorstwa. Lokalne SEO w Krakowie pozwoli Ci popularyzować swoją markę, produkty lub usługi tak dobrze, jak żadna inna forma promocji!

Powód 4 – Budowanie zaufania klientów i pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa

Tym, co zyskujesz, wybierając pozycjonowanie lokalne, jest również pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Musisz jednak pamiętać o tym, że będzie to możliwe wyłącznie wtedy, gdy skorzystasz z usług profesjonalnej agencji SEO, która przeprowadzi audyt i optymalizację Twojej strony, zadba o linkowanie czy content i usprawni witrynę w taki sposób, że będzie ona przydatna dla użytkowników. Dzięki temu potencjalni klienci potraktują Cię jak eksperta w swojej branży i będzie dużo większa szansa na to, że obdarzą Cię zaufaniem.

Powód 5 – Oszczędność pieniędzy

W bardzo wielu przypadkach, szczególnie gdy mówimy o restauracjach, drobnych usługach, sklepach czy hurtowniach, promowanie się globalne (na cały kraj) nie jest dobrym pomysłem. Klienci z drugiego końca kraju nie przyjadą do Ciebie zjeść obiadu albo skorzystać z usług fryzjerskich, dlatego też takie działania mogłyby okazać się nie tylko stratą czasu, ale i pieniędzy. Wybierając lokalne SEO w Krakowie masz pewność tego, że trafisz w target i dotrzesz do tych klientów, którzy potencjalnie będą zainteresowani ofertą.